Hier kun je lekkere visgerechten eten

Ook al heeft Breda geen echte visrestaurants, visliefhebbers hoeven zich geen zorgen te maken! Wij nemen je mee in een ontdekkingsreis van diverse restaurants met ieder hun eigen visgerechten.

Charelli

Heb je zin in vis, maar ben je nog niet zeker van hoe je deze bereid wilt hebben? Bij Charelli bieden ze verschillende soorten seafood, allemaal op een eigen unieke wijze bereid. De keuze is reuze, en er is voor ieder wat wils. Ook hebben ze een heerlijke stadstuin waar jij kunt genieten van de heerlijke gerechten!

Van Coothplein 35

Wijnbar Pinot

Naast heerlijke tasting menu’s van 4-, 5-, 6- of 7-gangen hebben ze ook een keuze tasting menu waar heerlijke visgerechten op staan. Ook voor de borrel hebben ze heerlijke borrelhapjes van vis of andere seafood. Laat de sommelier van Wijnbar Pinot een bijpassende wijn uitzoeken en geniet van een heerlijk avondje uit.

Grote Markt 46

The Streetfood Club

Ben je meer een fan van shared dining? Dan zit je bij The StreetFoodClub zeker goed! Hier kun je genieten van heerlijke vis met Latijns-Amerikaanse en Aziatische invloeden. Start de avond met oesters en geniet vervolgens van een Tostada Atun of een heerlijke ceviche van zeebaars. Bestel er een heerlijke cocktail bij en je avond wordt een smaakvol feest.

Van Coothplein 17b

Sabores

Bij Sabores is het weer net even anders. Hier bereiden ze vis op mediterrane of Aziatische wijze. Zo kun je hier ook terecht voor heerlijke sushi en sashimi, maar ook voor een hoofdgerecht of pasta met vis. Hier kies jij je diner uit zoals jij dat wil. Laat je verwennen en onderdompelen in een menukaart vol overheerlijke visgerechten.

Grote markt 39-41

De Dillenburg

Wil je echt genieten van een hele avond vol vis? Ga dan naar de Dillenburg op Seafood Monday. Je krijgt die dag de keuze uit drie seafoodmenu’s en alle drie zijn ze weer anders. Ook is er de keuze uit verschillende oesters om mee te starten. Dompel jezelf onder in een zee van smaken en trakteer jezelf op een heerlijke seafood ervaring.

Dillenburgstraat 78